fredag 15 februari 2008

Fredag.

Idag är det fredag. Det betyder att Uffe får ta Oskar inatt och jag får sova.
Men senaste dagarna har Oskar sovit läääänge. Igår gick vi upp halv 10 efter en matning kl 4 på natten. Idag var klockan halv 9 och då åt han vid 5-tiden imorse. Helt ok eftersom jag senaste tiden gått upp vid 6 eller 7 varje morgon.

I onsdags träffade vi Daniel och hans mamma Anna. Det var jättekul att äntligen få se Daniel och att få snacka lite skit med Anna. Det var lääänge sen.

Igår var det alla hjärtans dag. Vi lagade extra god middag och hade mysigt. Dessutom hade Oskar namnsdag. Han heter Valentin i tredje namn. Mitt lilla hjärta!

I övrigt så har det väl inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Jag har tagit promenader med Oskar i det fina soliga vädret och så har jag och Oskar gjort det vi brukar göra nu om dagarna, äta, byta blöja, jollra en stund, kräkas lite, byta kläder, sova lite och så vidare.... :-)
Life is good just nu.

Inga kommentarer: