onsdag 21 maj 2008

Det finns så mycket vackra saker...

För några dagar sedan kom senaste nummret av Drömhem & Trädgård. Där i finns såklart alltid en massa fint, men denna gång var det även en fin bilaga med. En liten tunn katalog från Homes in Heaven.
Mycket fina möbler, men tyvärr till något högt pris. Åtminstonde för vår plånbok.
Men jag vill ändå visa ett matbord och stol som skulle vara jättefint att ha i vår planerade utbyggnad av vardagsrummet, där vi kommer ha just en matsalsmöbel.


















Foton: Homes in heaven

Dessa skulle vara sååå fina där. Tror jag (rummet är ju inte byggt än).
Tyget på stolssitsen skulle bytas ut mot något annat, men i övrigt så fastnade jag för dessa.
Nåja, drömma kan man ju alltid...

Dessutom har jag idag varit till Sari´s lilla inredningsbutik. Där fanns det också jättemycket fint och jag skulle kunna handla huuur mycket som helst om jag bara hade råd. Men det blev i alla fall två små presenter till mors dag. En till min mamma och en till svärmor (för jag tror inte att Uffe har tänkt på att handla något till sin mamma eller ens tänkt på att det är mors dag snart).
Jag undrar om jag själv får något...? ;-) Skulle bli vääääldigt förvåndad om jag fick något.

Efter den lilla shoppingrundan hos Sari bar det av till centrum för att handla lite fika att ta med till Anna och Daniel. Eller..., Daniel fick ju inte mycket till fika såklart. Det var Anna och jag som svullade i oss varsin maffig chokladmuffins och varsit vaniljhjärta. Mmmmmums!
Vi snackade lite skit och Daniel och Oskar snackade också, men om mer värdsliga saker såklart.

Det var lite om vad som hänt idag. På återseende!
Kram

Inga kommentarer: