torsdag 11 september 2008

Aj, aj...

Ja, det är "aj, aj" på många plan här hemma. Dels är det uttrycket jag säger flera gånger om dagen till Oskar, dels är det min rygg. Har inte så ont i ryggen att jag inte kan röra mig eller så, utan det är mer kroniskt ryggont som känns av alltid, men som tack och lov inte hindrar mig i vardagen. Har på fm idag varit till naprapat. Då är det "aj, aj" under tiden han knådar och bänder och stretchar och knäcker. Men sen känns det bättre.
Bokade in en tid om en vecka igen. Lagom tills vi åker bort en vecka till Rhodos.
Nu vaknade Oskar.... lunchdags. Tjingeling!

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Stackars dig! Vilken fin bild på Oskar och dig!
Kram kram!

Anna-Lena sa...

ja, du. ordet aj aj är egentligen det första banrnen borde lära sig med tanke på hur mycket dom får höra det :o) hoppas du blir bättre i ryggen snart. Trevlig helg