tisdag 7 oktober 2008

Tisdag

Huset sover och här sitter jag och letar restauranger i Uppsala. Har ingen aning om vilka som är bra eller mindre bra. Ska ut med Uffes syskon och deras respektive på lördag. Har tagit på mig att boka bord och tyvärr var det fullt på den restaurang vi ville till. Så då är det bara att hitta en annan. Men vilken??? Finns det någon som läser detta och kan tipsa om bra restauranger i Uppsala så mottages det tacksamt. Helst i närheten av Vaksala torg.

Dagen i korthet: Tvättat, träffat Anna och Daniel och fikat, varit budbil åt maken och hämtat kakel i Bromma, tagit reda på ren tvätt medan jag kollat på Äntligen Hemma.

Nu tror jag bestämt att jag ska göra min familj sällskap och krypa till kojs även jag. Får se vad morgondagen har att erbjuda. Eventuellt ett besök på öppna förskolan.

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett sent svar... Det var ett tag sedan jag var inne och läste din blogg.

Peppar, peppar (pepparpeppar.com) har god mat och ligger ganska nära Vaksala torg, på andra sidan järnvägsstationen. Deras gratinerade chévreost är guddomlig. :o)Katalin brukar ha god mat också.

Ha det så bra!