onsdag 7 januari 2009

Rutiner...what??

Efter julen, nyår och trettonhelgen så är Oskars sov- och matrutiner lite ur balans.
Han äter bra å så, men kanske inte på dom tider som jag tycker vore bra att äta på. Dessutom så sover han väldigt mycket och på fel tider (enl. mig).
Egentligen ska jag inte klaga för Oskar sover hela nätterna och äter bra. Men allt är relativt.
Det är upp till mig nu att få bukt med rutinerna igen. För hur det än är så är det skönt med lite rutiner i vardagen. Både för oss och för Oskar tror jag.
Jag kanske låter lite petig, men det är så jag känner.

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

å vad det avr skönt att börja jobba idag..rutiner behövs då får jag krut i baken.
Kram Lotta

Theannapanna sa...

Haha... när sover o äter han nu då?
Kanske är hans nya rutiner :-)
Kram på er!