onsdag 25 mars 2009

Leilas nya

Jag blev så glad idag när jag hämtade posten.
Äntligen har den kommit. Leilas nya magasin, Leilas Country Living.
Jag har bläddrat igenom den lite snabbt än så länge men planerar att fördjupa mig i den när jag lägger mig i sängen senare ikväll.
Men den verkar lovande. Både inredning, mat och trädgård. My three favourite things.
Måste nämna att bilderna i tidningen är sååå vackra.
Kort och gott, en tidning i min smak.
Om jag ska fortsätta prenumerationen på denna (troligen) så har jag 4 (!) tidningar jag prenumerar på....hmm... Ska jag säga upp någon av dom andra? Måste se över mina prenumerationer tror jag.
Om ca en halvtimme är det dags för Leila på tv oxå. Leila på landet i tv4 +.
Det ska jag inte missa.
God kväll!

2 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Men hallå... har brevbäraren glömt mig??? Kanske finns i postlådan idag när man kommer hem. kram Sari

Hem och Lycka sa...

Visst var den bra! Gillar den också.

kram