lördag 11 juli 2009

Ny kamera och loppisfynd

Vi har blivit med systemkamera. Shit vad kul det är att fota med en sån!
Jag fotar nu åt höger å vänster och allt å alla (oftast Oskar) som kommer i min väg.
När Oskar sov middag passade jag på att åka iväg på loppis (Uffe var såklart kvar hemma med Oskar).
Gjorde flera fynd. Dessa är några:
Hittade två skålar av samma sort som jag redan hade en av. Så nu har jag tre :-)

Hittade en kaffepanna och en liten kastrull till Oskar och hans leksaksspis.

Min lilla kock :-)

Fotar som sagt allt möjligt just nu. Här kommer ett axplock av allt jag fotat under kvällen igår och idag. Oretucerat såklart.









2 kommentarer:

Madde sa...

Visst är det kul med systemkamera, bilderna bli sååå mycket bättre att man inte kan låta bli att fota allt man ser :)
Tack för senast, det var mycket trevligt, ni får komma över till oss på middag någonting här framöver. Anders har som sagt semester nu det är därför det regnar :) Kram kram

Tina T. sa...

Har du varit på loppis i Grillby? I så fall har du köpt kannan som jag stod med i handen och tänkte köpa till tjejernas lekstuga (som ännu inte är byggd), Nu behöver jag inte tänka på den mer, men visst var den bra. Så himla lätt för små barn att lyfta.
Kram
T.