lördag 2 januari 2010

Nytt år, nytt vardagsrum

God fortsättning på er.
Hoppas att julen och nyåret varit bra.
Vi har haft ett projekt hemma under julen. Att göra om vårt vardagsrum.
Väggarna har målats, lister kommit upp i taket (sisådär 10 år senare än tänkt:)), gammal soffa har sålts, ny soffa har köpts, böker och och skivor har det rensats bland mm.
Fortfarande har vi ganska stökigt i rummet, men jag tänkte ändå visa några väl valda bilder.
















Jag har en del kvar att pyssla med.
Bland annat så ska en ny matta införskaffas och nya kuddar till soffan ska sys.
Och så måste vi städa en hel del :)
Sen kan jag visa mer bilder.

6 kommentarer:

Annaomlivet... sa...

OOooooo så fint! Vad skoj att få se :-)
Snart vill jag se live!
Kram kram

Madde sa...

Blev ju jättefint ,men jag hade ju inte trott något annat heller :)
God fortsättning på er, så hoppas jag att vi kan ses snart.

Kram

Emma Simonsson sa...

Hej Sofia! Ni har ju gjort jättefint! =) Hoppas att ni har haft det bra under jul o nyår! Önskar er en trevlig fortsättning på det nya året! Snart ses vi säkert då jag flyttar in hos syster med familj om sisådär 10 dagar! =) Många kramar till er alla!

Sofia sa...

Kul! Det blev jättefint.
Kram Sofia

Cissi sa...

Jättesnyggt Sofia (och Uffe, antar att du stod för piffet och Uffe målandet)

Lycklig fru sa...

Cissi: Vi har båda målat, så jag tar åt mig av äran på det mesta ;)