tisdag 8 juni 2010

En liten uppdatering

Nu var det lääänge sedan jag skrev något här.
Har en rejäl bloggtorka.
Men, jag kan i alla fall berätta att vi var på ultraljud igår.
Allt såg bra ut och pyret hade världens gympa-pass medan barnmorskan försökte få några bra bilder till oss att ta med hem :)
Beräknat födelsedatum blev 7/11 och det känns ju väldigt långt dit just nu.
Nu har vi en lång och skön sommar framför oss och jag ska försöka njuta så mycket jag kan.
Njuter just nu av den stora buketten av syrén jag plockade in för en stund sedan.

Älskar syréndoft.


2 kommentarer:

Madde sa...

Åh vad spännande med ulraljud, det gör allt mycket mer verkligt på något sätt. Du ska se att vips är det november och den lille krabaten har tittat ut :)

Kram kram

Linda sa...

Väntar med spänning på att det ska bli november, men ska nog också försöka passa på att njuta av sommaren först :-)