onsdag 30 mars 2011

Beställt böcker

Har nyss klickat iväg en beställning på två böcker.


Denna bok har jag tänkt köpa länge och med förra veckans fjällenresa (med allt vad förberedelser och packning innebär) i minnet och helgens kommande dop så kom jag av någon anledning att tänka på denna bok igen.


Den största anledningen är ändå att den verkar underhållande att läsa.

Men lite tips kanske man kan få hur man ska gå tillväga för att involvera resten av familjen lite mer när det ska planeras inför saker ;-)


Den andra boken, denna...

verkar också underhållande. Jag hade hoppats att jag hade kunnat gå på någon av deras föreställningar, men det var ont om biljetter när jag kom till skott för att boka. Så det får bli boken istället.


Sen återstår bara att hitta tid till att hinna läsa dom ;-)


Bilderna kommer från adlibris.com

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Hoppas böckerna är bra!

Tack för tipset apropå Filippa och hennes mage så började vi med Semper redan på BB eftersom det var den de hade där. Kom hem och efter ett tag med skrik så bytte vi till NAN. Blev bättre men fortfarande lite skrikig varför vi testade med NAN HA och hon blev mycket sämre. Bytte tillbaka till NAN och hon blev tillbaka som förut igen och så har vi haft det sedan en tid, har funkat men hon har ändå varit lite skrikig emellanåt. Så ballade hon ur för en vecka sedan ungefär och fick nu rådet av BVC att testa Semper Lemolac, den mildaste så nu hoppas vi att den ska funka, annars vet jag inte vad jag gör, kör huvet in i väggen :-( Testar lite andra råd också, magdroppar får hon sedan tidigare.

kram Mia