onsdag 30 november 2011

En snabb uppdatering...

Finner ingen inspiration till att blogga numera. Har t o m funderat på att lägga ner bloggandet för obestämd framtid. Men jag kör på ett tag till...kanske.... :)

Det har ju hänt lite sen jag skrev sist. 3 personer av familjens 4 har fyllt år, varav två på samma dag. Jorå, det har vi tajmat bra :) Lillebror Albin och han far fyller år på samma dag. Albin firade dessutom nu sin första födelsedag. Herregud vad tiden går!
Uffe firade 30....någonting....haha.

3 dagar efter deras födelsedag så fyllde Oskar 4 år. Min stora kille!
Oskar fick också sitt första riktiga barnkalas i år. Så kul han hade. Fiskdamm och tårta och paket från bästa kompisarna.

Jag ska lägga ut lite bilder, kanske.... om jag finner ork.
Har också lite bilder på Oskars omgjorda rum, som vi nyligen fixade under en helg.

Det var det för tillfället.

Inga kommentarer: