lördag 12 juli 2008

Lördag morgon

Idag blev det en "english breakfast". Te, ägg, rostat bröd och marmelad.
När jag var till Enköping igår handlade jag lite på Åhléns. Det blev bland annat en stor tekula till tekannan. Den invigdes idag. Vi har varit jättedåliga på att använda tekannan eftersom vi inte haft någon stor tekula. Men nu kan vi ändra på det.


En av mina två killar som gjorde mig sällskap vid frukostbordet.
Det mumsades kex oxå.


Oskar har lärt sig klappa händerna :-)



Att göra high five med pappa är också kul.


Idag blir det äntligen grillning hos Anna, Mattias & Daniel.
Det var nog tur att dom flyttade fram grillningen till idag, för vädret verkar ju vara med oss än så länge (jag skriver än så länge eftersom man vet ju aldrig, det kan ju ändra sig). Vi tar på oss promenadskorna och tar en promenad dit. Ifall att vädret skulle ändras så tar vi med regnjackorna. Det är ändå svensk sommar :-)


3 kommentarer:

Theannapanna sa...

Mmmm... från English breakfast till äkta svensk grillmiddag... vad säger man??? HUR skulle det kunnat vara på annat sätt?? Dumma dumma naiva jag....

Skoj att ni var med!! Ser fram emot Kolmården :-)

Anna-Lena sa...

hej! Söta Oscar :O) tack för receptet, blev jätte glad när jag såg att du hade skrivit ner det. Ska ta med det när vi ska åka till Niklas mamma på tis.

Skomakartummen sa...

Vilken fin te kanna.... Gillar sådana där kannor. Grattis till försäljningen. Det måste kännas skönt nu, förhoppningsvis så får du ha maken hemma lite mera nu ;0)
Kram sari