fredag 6 februari 2009

Felköp blir pyssel

Hatar när man köper något i tron att det ska vara något som det sen visar sig inte vara..... Kryptiskt? :-)
Köpte för några dagar sedan en skrivtavla på Granit som jag trodde skulle vara magnetisk också. Det var den inte. Frågade såklart inte expediten.
Väl hemma upptäcker jag att magneterna som jag köpt till inte vill fastna.... "Men va f-n!?"
Så nu har jag köpt magnetfärg och skoltavelfärg och håller på och målar dessa på tavlan.




Träramen runt om ska bli blankt vit. Är träfärgad nu. Den hade jag säkert målat i vilket fall.

Ikväll ska maken och jag in till stora staden Stockholm och förkovra oss i allt som har med choklad att göra.

Han fick en chokladprovning av mig i födelsedagspresent i höstas och nu ska den utnyttjas.

Ska bli så skoj. Vi är stora chokladälskare båda två.

Jag ska försöka ta med kameran och ta något smaskigt kort ;-)

Ha en trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer: