måndag 17 januari 2011

Listan - dag 7

Min bästa vän

Anna.
En sån vän borde alla ha.
Som finns där när man behöver tröst, behöver prata, behöver hjälp.... Men också som kommer till mig när hon behöver detsamma.
Vi har varit gravida samtidigt, föräldralediga samtidigt, semestrat ihop mm.
Vi bor ganska nära varandra men ändå så lyckas vi inte träffas så ofta som vi skulle vilja.

Vi är lika och också olika. Skulle vi vara alldeles för lika så skulle det vara tråkigt :-)

Jag hoppas vi fortsätter vara bästa vänner och dela allt som händer i våra liv. Glädje som sorg.

Anna, som jag sagt så många gånger tidigare så finns jag här för dig. Precis som jag vet att du finns där för mig.
Kram på dig vännen.

1 kommentar:

Annaomlivet... sa...

=) Underbara du!!!
Låter bli att läsa din blogg innan jag själv skrivit om dagens ämne då du ligger en dag före så nu ser jag detta...

Skoj att vi har varandra som bästa vänner... hihi!

Puss o kram!