onsdag 22 februari 2012

Dagens....

Sitter framför tv:n, kollar på ett av alla dessa "Real housewifes...."-program.
Kan inte hjälpa att jag tycker lite synd om dessa överklass-människor. Framförallt känner jag stor oro över deras barn och barnens uppträdanden. Just detta program hade en av döttrarna till en av dessa "housewifes" sitt födelsedagskalas.
Ungen fyller 11 och får dyra märkesväskor (vi snackar LV här alltså. Expensive!!) samt får åka limo tillsammans med alla 13 kompisar till ett dyrt hotell för att ha ett pyamasparty där.
Och ungen har mage att inte ens vara glad!!! Jag tror jag kräks. Ursäkta mig medan jag går och lägger en pizza.....

Vad ska det bli av dessa barn??? Bortskämda snorungar som inte ens blir glada när deras föräldrar lägger flera tusen dollar på ett födelsedagskalas.

Och här undrar jag om vi skämmer bort våra barn när vi köpte varsin leksaksbil på alla hjärtans dag.

Inga kommentarer: