måndag 12 maj 2008

Måndag.

Idag skulle vi haft träff med föräldragruppen, men distriktssköterkan som håller i träffarna vabbar, så det blev inget.... idag heller.
Planen var att jag och Oskar skulle till öppna förskolan innan, men vi skippade det också. Förresten så skulle vi inte hunnit vara där så lång stund ändå för Oskar sover fortfarande sedan ca 1,5 timme tillbaka.
Nu väntar jag på att han ska vakna och då är det dags för mellanmål. Sen blir det en tripp till ICA för att handla lite inför middagen.

Uffe kommer väl jobba sent idag också. Han jobbar, och jobbar, och jobbar.... Jag tycker så synd om honom som aldrig är ledig numera. Men huset han bygger MÅSTE bli färdigt snart och då finns det inte så mycket annat att göra.
Jag försöker stötta och sköta resten här hemma.

1 kommentar:

Skomakartummen sa...

Hallåjsan!
Vid avfarten till Grillby ligger ett stor lada med massa roligt, Där var jag och fyndade mina fynd.
Många kramar Sari